Artikkelit

20 Minuutin Rasvanpolltotreeni Juoksumatolla

On terveellistä saada hiki pintaan ja syke koholle joka päivä vähintään kevyellä treenillä. Tässä on yksi nopeista suosikkitreeneistämme – 20 minuutin aerobinen treeni juoksumatolle (tai halutessaan vaikka ulos lenkkipolulle), joka polttaa rasvaa, ja jonka voi suorittaa vaikka joka ikinen päivä.

AIKA

NOPEUS

VASTUS

MUUTA

00:00-03:00 4.8 2 LÄMMITTELY
03:00-05:00 5.3 3.5
05:00-07:00 6.8 4
07:00-09:00 7 5.5
09:00-11:00 6.8 7
11:00-13:00 6 5.5
13:00-15:00 5.8 4
15:00-17:00 5.5 3.5
17:00-20:00 4.5 2.0 JÄÄHDYTTELY



Nina Sarjolahti

Nina Sarjolahti

kolumnisti

Nina Sarjolahti on oma Mass kolumnistimme. Ninalla on taustalla niin fitness -kilpailuja, kuin telinevoimistelu-ura maajoukkuetasolla. Pitkään Massin riveissä toiminut kolumnisti-ekspertti, joka tarjoaa laajalti artikkeleita eri aihealueista sekä toki herkullisia reseptejä myös!