Artikkelit

SUPER SIXPACK | VATSALIHASTREENI

Mikäli kaipaat kunnon vatsatreeniä (treeniä, jota vain ei voi tehdä liikaa…) niin tässä koostetta omasta treenistä, joita ennen IFBB bikini fitness -kisojakin tuli ahkerasti tehtyä.

 

Kierrosten määrä/toistojen määrä sekä painot merkitty alle. Tsemppiä treeniin!

 

Vatsat taljassa 6/15 45kg

Sivuvatsat laitteessa 6/15 per puoli 65kg

Sivuvatsa-kierrot kahvakuulalla 5/20 18kg

Alavatsarutistus puoli pallolla (selinmakuulla) 6/15 12kg

Jalkojen nostot kuminauhalla 6/12 5kg

Ei tageja



Heidi Höglund

Heidi Höglund

Mass Ambassador

Heidi valmistuu tuleviin kilpailuihin kokkina työskentelyn ohella. Heidi kuuluu monien muiden MAss Ambassadorien tapaan Team Beyond Belief -kisatiimiin. Heidi on neljän lapsen äiti, joista yksi on koulun juuri aloittava, toiset vielä pieniä ja välillä 2-6 v. Heidi asuu perheineen Paraisilla. Arki vaatii todellista aikatauluttamista. Ruoat valmistetaan valmiiksi sunnuntaisin, mikä helpottaa koko viikkoa. Koko viikko on tarkkaan suunniteltu, jolloin myös treeni mahtuu arkeen. Heidi haluaisi olla esikuvana perheellisille, ja motivoida muitakin liikkumaan. Kyse on pitkälti aikataulutuksesta ja tahdon voimasta! Heidi on taistelija luonteeltaan; yläasteikäisenä puhjennut anoreksia jäi ensimmäistä lasta odottaessa - tärkeysjärjestykseen nousi enismmäiseksi nyt hyvinvointi ja terveys, myös lasten vuoksi.


Heidi rakastaa tällä hetkellä...