Tilausohjeita

Tilausohjeita

Tuotteiden valitseminen tuoteryhmittäin
Voit selata haluamaasi tuoteryhmään kuuluvia tuotteita napsauttamalla kyseistä tuoteryhmää vastaavaa välilehteä. Voit siis selata proteiinivalmisteita napsauttamalla välilehteä ”Proteiinit”, massanlisääjiä napsauttamalla välilehteä ”Massanlisääjät” jne.

Löydettyäsi haluamasi tuotteen, voit lisätä sen ostoskoriisi napsauttamalla OSTA-painiketta. Jos et löydä etsimääsi tuotetta, tuote saattaa olla tilapäisesti loppu tai piilossa hakukentästä. Mikäli näin on, voit aina olla meihin yhteydessä ja tarkistaa tuotteen saatavuuden. Voit myös ottaa meihin yhteyttä kohdasta ”Ota yhteyttä” . Voit esittää toiveesi tuotteesta, jota valikoimistamme ei vielä löydy.

Tuotteiden valitseminen valmistajittain
Voit selata tietyn valmistajan tuotteita napsauttamalla ensin painiketta ”Valmistajat” ja sitten haluamasi valmistajan painiketta kohdasta ”Tuotteet”. Näin pääset selaamaan kaikkia tietyn valmistajan (esim. Myprotein tai Better Bodies) tuotteita. Löydettyäsi haluamasi tuotteen, voit lisätä sen ostoskoriisi napsauttamalla painiketta ”Osta” ja kirjoittamalla lukumääräkenttään haluamasi kappalemäärän. Voit lukea tuotteeseen liittyvää tietoa napsauttamalla ”Tuotetiedot”. Voit myös ottaa meihin yhteyttä kohdasta ”Ota yhteyttä” . Voit esittää toiveesi tuotteesta, jota valikoimistamme ei vielä löydy.


Maksutavat
Tilauksen voit maksaa verkkopankissa, maksukortilla tai PayPalilla.

Tilauksen tekeminen
1. Kirjaudu sisään asiakastilillesi.

2. Valitse haluamasi tuote painamalla ”Osta”. Voit palata ostoskorista verkkokauppaan valitsemaan lisää tuotteita painamalla ”Jatka ostoksia”. Lisättyäsi kaikki haluamasi tuotteet ostoskoriin paina ”Siirry kassalle”.
3. Valitse haluamasi toimitustapa ja maksutapa, ja hyväksy tilaus painamalla ”Lähetä tilaus”.

Tilauksen muokkaaminen
Pahoittelemme, tilauksen muokkaaminen jälkikäteen ei ole mahdollista. Mikäli haluat perua tilauksesi, luethan ohjeet tilauksen perumiseen alta.

Tilauksen peruminen
Emme voi taata tilauksen peruutusta tilauksen kirjauduttua järjestelmään. Jos haluat perua tilauksesi sen hyväksymisen jälkeen, voit yrittää perua tilauksesi asiakastilisi kautta kohdassa ”Avoimet tilaukset”. Vastaanotat vahvistuksen peruutuksen onnistumisesta sähköpostitse 90 minuutin kuluessa peruutuksesta. Vaihtoehtoisesti voit lähettää meille peruutuspyynnön kohdassa ”Ota yhteyttä”. Tällöin voimme vielä yrittää perua tilauksesi, edellyttäen että tilaus ei vielä ole välittynyt varastollemme.

Lähetäthän ilmoituksen tilauksen perumisesta mahdollisimman pian, sillä pyrimme postittamaan tilaukset 24 tunnin sisällä niiden vastaanottamisesta. Jos olemme jo ehtineet postittaa tilauksesi, emme luonnollisesti voi enään perua sitä. Ole tässä tapaksessa yhteydessä meihin asiakasitilisi kautta.

Rekisteröityminen sivuston käyttäjäksi

Voit rekisteröityä sivuston käyttäjäksi painamalla sivuston oikeassa yläkulmassa näkyvää pianiketta ”Oma käyttäjätili”. Paina tämän jälkeen painiketta ”Jatka” kohdassa ”Uusi asiakas- Rekisteröidy tästä”. Täytä tämän jälkeen tietosi. Kun olet rekisteröitynyt sivustomme käyttäjäksi, voit tilata tuotteita verkkosivultamme.

Unohditko salasanasi?

Jos olet unohtanut käyttäjätilisi salasanan voit tallettaa uuden salasanan painamalla painiketta ”Oletko unohtanut salasanasi? ” sisäänkirjautumissivulla. Täytä asiakastilillesi rekisteröimä sähköpostiosoite ja paina ”Lähetä”. Vastaanotat sähköpostin, jonka kautta voit tallettaa uuden salasanan painamalla painiketta ”Palauta salasana”. Täytä asiakastilillesi rekisteröimäsi sähköpostiosoite sekä uusi salasana, ja tallenna muutokset. Vaihtoehtoisesti voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme kohdassa” Ota yhteyttä” ja lähetämme ohjeet salasanan vaihtamiseen sähköpostitse.

Mass Asiakaspalvelu

Arkisin klo 10-18

Puh. 09-74 790 116