Asiakastuki
Minun tilini
Rekisteröinti on yksinkertaista!
Ota suunnaksi Massin sisäänkirjautumissivut, jonka kautta pääset liittymään Mass yhteisöön. Yhteisön kautta saat päivittäisiä vinkkejä ravitsemukseen, harjoitteluun tietenkin pääsyn parhaisiin urheilulisäravinteisiin.
Me emme halua että jäät ilman erikoistarjouksiamme, joten voit valita mikäli haluat vastaanottaa tarjousviestejä kun teet asiakastilisi.
Mikäli olet jo rekisteröitynyt ja haluat saada tarjousviestejä voit kirjautua asiakastilillesi ja vaihtaa "sähköpostiasetukset" kohdasta tämän päälle.
Tiliasetusten muuttaminen on helppoa ja vaivatonta, oli kyseessä maksutietosi, salasanasi tai osoitekirjasi.
Kirjaudu sisään tilillesi josta löydät kaikki tarvittavat asetukset.
Voi olla huoletta, olemme DPA-yhteensopiva (Data Protection Act), joka tarkoittaa, että välitämme tietosi turvallisesta säilyttämisestä. Lisätietoja löytyy yksityisyys ja turvallisuus sivulta.
Älä huoli, sisäänkirjautumissivulla klikkaat 'Oletko unohtanut salasanasi?' jonka kautta pääset luomaan salasanan uudelleen.
Jos et halua vastaanottaa erikoistarjouksia ja vinkkejä, voit kirjautua tilillesi ja valita 'Sähköpostiasetukset' vaihtoehdon tehdäksesi muutoksen. Älä unohda, että voit muuttaa tilausta milloin tahansa!
Tilaaminen
Kaikkien tuotteiden riittävyys riippuu saatavuudesta. Haluamme, että voit tilata ja vastaanottaa rakastamiasi tuotteita helposti ja vaivattomasti. Pyrimme aina informoimaan asiakasta mikäli tuote on tilapäisesti loppu tai on sattunut odottamaton viivästys toimituksessa.
Emme koskaan halua olla esteenä tuotteidesi kanssa. Haluamme tehdä tilaamisesta helppoa ja vaivatonta. Me pidämme myös tuotteita ostoskorissa 60 minuutin ajan, jos haluat tilapäisesti poistua verkkosivuilta!
Etsi haluamasi tuotteet ja lisää ne ostoskoriin. Voit jatkaa ostosten tekoa tai siirtyä kassalle maksamaan kun olet valinnut kaikki mitä tarvitsemasi. Tilisi näyttää tallennetut osoitteet tai maksutavat, joten tilaus on nopeaa ja helppoa. Tarkista, että kaikki tiedot ovat oikein ja viimeistele tilauksesi! Lähetämme sinulle tilausvahvistuksen sähköpostiin heti, kun tilaus on valmis matkaan.
Ehdottomasti! Klikkaa sivun yläosassa olevaa 'ostoskoria' nähdäksesi siellä olevat tuotteet.
Käytä + ja - näppäintä suosikkituotteesi kohdalla mikäli haluat muuttaa kappale määrää ostoskorissa. Jos haluat poistaa tuotteen kokonaan ostoskorista klikkaa X-painiketta.
Ehdottomasti! Voit valita toimitusosoitteen tilaukselle kassalla. Tilauksella on oletusarvoisesti tallennettu osoite, mutta voit valita uuden. 'Lisää uusi toimitusosoite' ja valitse 'Lähetä seuraavaan osoitteeseen'.
Lähetämme sinulle tiedon sähköpostiin heti, kun tilaus on matkalla! Voit myös yksinkertaisesti tarkistaa tilisi seurata tilausta.
Lisäksi toimitamme kaikki tuotteet erikseen varmistaaksemme sen, että saat tuotteet mahdollisimman nopeasti.
Tilisi avulla voit helposti seurata kaikkia tilauksiasi. Sisään kirjautuneena näet jokaisen tehdyn tilauksen. Valitse haluamasi tilaus ja löydä kaikki tarvittavat tiedot. Lähetämme tiedon sähköpostiin heti, kun tilaus on matkalla!
Tilisi näyttävät aiemmat tilauksesi. Klikkaa haluamaasi järjestystä saadaksesi lisätietoja. Jos tilaus on lähetetty seurantakoodilla, voit seurata sen kulkua tilisi kautta. Myös sähköposti, jonka lähetimme sinulle tilauksen lähettämisen yhteydessä, kertoo tilauksen saapumisesta.
Etkö löytänyt tarvitsemasi tietoja? Lähetä viesti asiakaspalvelutiimillemme, kun olet kirjautunut tilillesi.
Pahoittelemme, että haluat peruuttaa tilauksesi. Voimmeko auttaa jotenkin, ehkäpä peruutusta ei tarvita? Voit ottaa yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme tilisi kautta.
Mikäli ei, valitse tilaus, jonka haluat peruuttaa. Voit peruuttaa yksittäisiä tuotteita tai koko tilauksen.
Lähetämme sinulle tiedon sähköpostiin tunnin kuluessa peruutuksesta. Mikäli peruutus epäonnistuu se saattaa johtua siitä, että tilaus on matkalla. Varastossa olevat tuotteet kerätään ja käsitellään nopeasti, jotta saamme tuotteet asiakkaillemme viipymättä. Katso 'Peruutus- ja palautusoikeus' käytäntö, jotta saat tilauksen takaisin meille.
Kun olet tehnyt tilauksesi, emme voi tehdä muutoksia siihen. Jos haluat yrittää peruuttaa uuden tilauksen tekemisen, sinun on kirjauduttava tilillesi. Valitse tilaus, jonka haluat peruuttaa. Huomaa, että voit peruuttaa yksittäisiä tuotteita tilaukselta tai tilauksen kokonaisuudessaan.
Lähetämme sinulle sähköpostiviestin tunnin kuluessa, josta tiedät onko peruutus hoitunut. Älä tee uutta tilausta, ennenkuin kuulet meistä.
Älä huolestu, voit yrittää peruuttaa tuotteen tilisi kautta.
Sinun on klikattava tuotetta ja valita peruutus vaihtoehto. Lähetämme sinulle sähköpostiviestin tunnin kuluessa, josta tiedät onko peruutus hoitunut.
Jos et voi peruuttaa, voit lähettää tuotteen meille takaisin. Katso peruutus- ja palautusoikeus . palautusohjeistamme.
Tarvitsetko lisää apua? Voit lähettää asiakaspalvelutiimille viestin, kun olet kirjautunut tilillesi.
Olemme pahoillamme tapahtuneesta! Suhtaudumme kaikella ylpeydellä tuotteisiimme.
Jotta voimme palvella ja tarkastella tapahtunutta, otathan meihin yhteyttä ja kerro lisää.
Ennen yhteydenottoa, ole hyvä ja etsi alla olevat tiedot valmiiksi asioinnin nopeuttamiseksi. Mikäli se ei ole mahdollista, älä huoli palvelemme sinua siitä huolimatta.
1. Tilausnumero
2. Tuotenimi
3. Vian yksityiskohdat
4. Vikaa tukevat kuvat, mikäli mahdollista
Heti kun olemme tarkastelleet vikaa, lähetämme sinulle sähköpostin asiasta.
Tuotantolaitoksemme on sertifioitu elintarvikkeiden turvallisuutta koskevalla maailmanlaajuisella standardilla (British Food Consortium Global Food Standards) sekä saavuttanut AA -luokan aiemmin tänä vuonna. Se on korkein luokka, joka takaa, että työskentelemme erinomaisten valmistusmenetelmien parissa.
Suhtaudumme kaikkiin reklamaatioihin vakavasti ja olemme sitoutuneet suojelemaan arvostettuja asiakkaitamme.
Jos sinulla on huolta tuotteidemme laadusta, ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme.
Asioinnin nopeuttamiseksi, olkaa hyvä etsikää alla olevat tiedot ennen yhteydenottoa.
1. Tilausnumero
2. Tuotenimi
3. Eränumero
4. Voimassaoloaika
5. Kuvat soveltuvin osin
6. Lyhyt yhteenveto, josta käy ilmi reklamaation sisältö
Säilytä tuote itselläsi kunnes olette keskustelleet asiakaspalvelutiimimme kanssa ja saaneet tiedon siitä mikäli tarvitsemme tuotteen takaisin analysoitavaksi.
Pahoittelemme, että joskus asiat voivat mennä vikaan, mutta älä huoli me autamme. Lähetä meille viesti tilisi kautta.
Alla olevat tiedot meidän täytyy tietää
1. Tilausnumero
2. Vastaanotettu virheellinen tuote
3. Oikea tilattu tuote
Heti kun olemme tutustuneet tapahtumaan, lähetämme sinulle sähköpostin tuloksesta.
Olemme ylpeitä tuotteistamme, joten olemme pahoillamme, että olet saanut vahingoittuneen tuotteen.
Joskus asiat voivat mennä vikaan, mutta älä huoli me autamme. Lähetä meille viesti tilisi kautta.
Älä heitä tuotetta pois, koska voimme joutua pyytämään kuvia vioista, jotta voimme ryhtyä toimenpiteisiin estääkseen tilanteiden uudelleen syntymisen.
Heti kun olemme tutustuneet tapahtumaan, lähetämme sinulle sähköpostiin tuloksen.
Lähetämme tuotteet erikseen varmistaaksemme, että saat tarvitsemasi tuotteet mahdollisimman nopeasti.
Lähetyksen vahvistus sähköpostiviestissä näkyy lähetettävät tuotteet. Mikäli puuttuva tuote ei ole listalla, tällöin joudut hieman odottamaan toimitusta.
Jos tuote on lähetetty, lähetä viesti tilisi kautta asiakaspalvelutiimillemme, he auttavat mielellään.
Maksut ja alennukset
Tarjoamme erilaisia online maksutapoja varmistaaksemme, että asiakkaamme pääsevät käyttämään parhaita urheiluravinteitamme helposti ja vaivattomasti.
• Visa
• Visa Debit
• PayPal
• MasterCard
• American Express
• Trustly
• Sepa
• Klarna
Kassalla voit valita haluamasi maksutavan verkkomaksamisen monista eri vaihtoehdoista. Suhtaudumme petoksiin erittäin vakavasti. Kassalla maksukorttien haltija vahvistetaan sekä meiltä että kortin myöntäjältä, jotta voimme pitää asiakkaamme turvassa.
Jos tilaus toimitetaan Suomen ulkopuolelle, asiakas saattaa joutua maksamaan tulli- ja tuontimaksuja. Maksujen suuruus perustuu maan omaan käytäntöön sekä aikaan, jolloin paketti saapuu toimitusmaahan. Paketin vastaanottajan on maksettava kyseiset maksut. Valitettavasti meillä ei ole kontrollia kyseisistä maksuista, emmekä pysty arvioimaan paljonko maksut tulevat olemaan (tulli- ja tuontimaksujen suuruudet vaihtelevat suuresti maittain).
Suosittelemme ottamaan yhteyttä paikalliseen tullitoimipaikkaan tiedoksi, sillä tullimenetelmät ja käytännöt vaihtelevat suuresti maasta toiseen.
Mikäli näet ilmoituksen 'maksuongelma', olet todennäköisesti hämmentynyt, ole huoleti asia on helppo korjata, jonka jälkeen saamme tuotteesi matkalle.
Ennen kuin lisäät kortin tiedot uudelleen, sinun on varmistettava, että kortin voimassaolopäivä ja laskutusosoite ovat oikein. Suosittelemme myös tilin varojen tarkistamista.
Jos olet tehnyt kaiken tämän ja et vieläkään voi korjata ongelmaa, ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme, he haluavat auttaa sinua.
Tehtyäsi tilauksen maksu näkyy tililläsi vireillä olevana kunnes lähetämme sinulle tuotteet
Odottava tapahtuma tarkoittaa, että maksu odottaa hyväksyntää.
Mikäli haluat lisätä uusia maksutietoja, sinun on tehtävä se kassalla.
Uudet korttisi tiedot tallennetaan, kun tilauksesi on asetettu. Tämä tarkoittaa, että seuraavalla kerralla voit tilata suosikkisi tuotteesi helposti.
Haluamme tehdä asioista niin helppoa kuin mahdollista, myös alennusten saannin suosikki urheiluravinteista.
Kun olet lisännyt kaikki haluamasi tuotteet ostoskoriin, lisää koodi kohtaan 'Käytä alennuskoodia?'. Alennusta sovelletaan klikkaamalla 'Lisää koodi'.
Jos koodi ei toimi, sinun on tarkistettava, että et yritä käyttää useampaa kuin yhteen tarjoukseen. Voit käyttää vain yhtä koodia tilausta kohden.
Vielä ongelmia? Voit ottaa yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme tilisi kautta.
Pahoittelemme, että koodisi ei toimi! Miksi? Sinun on tarkistettava tarjouksen yleiset ehdot.
Jos koodi on voimassa, etkä yritä käyttää useampaa kuin yhtä koodia tilausta kohden, ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme tilisi kautta.
Tienaa 10€ jokaisesta onnistuneesta suosituksesta ja samalla ystäväsi saavat -30% alennuksen! Lisätietoja voit löytää Suosituksesi’ kohdasta omalta asiakastililtäsi.
Toimitus
Lähetämme sinulle sähköpostin viipymättä kun tilauksesi on lähetty matkaan, josta käy ilmi tilauksen saapuminen.
Voit seurata tilauksia sähköpostissa lähetetyn seurantalinkin kautta tai kirjautua tilille tarkistaaksesi tilauksesi sijainnin.
Toimitustietosivullamme voit katsoa lisätietoja. Mikäli sinun on ilmoitettava tilauksesi kadonneeksi, ota yhteyttä asiakaspalveluun tilisi kautta.
Kaikki vaihtoehdot löytyvät Toimitustiedot -sivulta
Toimitustiedot – sivullamme sinulla on mahdollisuus nähdä aikataulut kaikkialla maailmassa!
Älä huolestu, jos tilausta ei pysty sovittamaan postilaatikkoon. Kuriiri toimittaa pakettikortin postilaatikkoosi, josta käy ilmi tiedot mistä voit pakettisi noutaa.
Palautukset ja hyvitykset
Katso lisätietoja tuotepalautus-sivulta.
Jos tämä ei vastaa kysymykseesi, niin asiakaspalvelijamme ovat valmiina auttamaan. Voit ottaa yhteyttä tilisi kautta
Yritämme olla tekemättä asioista monimutkaisia. Kirjaudu tilillesi ottaaksesi yhteyttä asiakaspalveluumme, joka auttaa mielellään.
Kerro heille palautuksen syy, jotta he voivat valita sinulle parhaan mahdollisen vaihtoehdon.
Katso lisätietoja palauttamiskäytännöstä.
Haluamme, että kaikki asiakkaamme voivat nauttia tuotteistamme, mikäli et ole tyytyväinen tilaukseen, voit lähettää sen takaisin meille. Ilmoitathan meille, että et halua tilausta 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta ja varmistut, että tuotteita ei ole avattu. Jos haluat saada tilauksen palautettua takaisin turvallisesti, kirjaudu sisään tilillesi ja ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme. He lähettävät sinulle kaikki tarvittavat tiedot, mutta saat myös lisätietoja peruutus- ja palautusoikeus sivuilta.
Heti kun olemme vastaanottaneet tilauksesi tarkistamme palautuksen syyn ja tiedotamme sinua prosessin etenemisestä sähköpostilla.
Palautus on tililläsi (5) viiden työpäivän kuluessa ja tästäkin lähetämme sinulle sähköpostiviestin, jotta voit varmistua, että se on matkalla.
Jos et saa palautustasi (10) kymmenen työpäivää kuluessa, kun olet saanut sähköpostiviestin. Ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme tilisi kautta.
Me haluamme että asiakkaillamme on mielenrauhaa kun he päättävät tilata meiltä, joten olemme pitkittäneet palautusehdoissamme sallitua aikaa Joulunpyhien ajaksi.
Voit palauttaa aikavälillä 31/10/2018 - 24/12/2018 tehtyjä tilauksia 31/01/2019 saakka.
Pyydämme että kaikki palautettavat tuotteet ovat koskemattomia. Tällä tarkoitamme että niiden tulee olla alkuperäisissä pakkauksissaan ja mahdolliset sinetit ovat avaamattomia.
Huomaathan että me emme hyvitä palautuksesta koituvia postikuluja palautettavista tuotteista tai tilauksesta. Voit järjestää tuotteiden palautuksen kirjautumalla asiakastilillesi ja ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.
Nettisivu
Tutustu yleiset ehdot sivuun.
Jos sinulla on ongelmia kassan tai minkä tahansa sivuston osan kanssa, ota heti yhteys asiakaspalvelutiimiimme, jotta voimme korjata tilanteen
Tutustu yksityisyys ja turvallisuus sivuun.
Sinulla on oikeus kysyä mitä henkilötietoja meillä on rekisterissämme. Voit pyytää näitä tietoja lähettämällä meille sähköpostin asiakastilisi kautta.
Tuotetietoja
Nämä tiedot ovat tuotekohtaisia ja vaihtelevat tapauskohtaisesti.
Aminohappoihin perustuviin tuotteisiin, kuten haaraketjuisten aminohappojen (BCAA) ja L-glutamiiniin tiedot näytetään ravintosisältötaulukossa. Tuotteille, kuten Impact Whey Proteinille täydellinen aminohappoprofiili löytyy jokaisen tuotteen tuotekohtaisilta sivuilta.Huomio, että näiden tietojen esittäminen ei ole pakollista verkkosivustoamme, mutta mikäli näitä tietoja esiinny Mass tarkastelee ulkoisia testausmenetelmiä, jotka valitaan kysynnän perusteella.
Omega-3 on peräisin rasvaisista kaloista. Ne saattavat sisältää makrillia, lohta ja sardiinia, eikä sitä ole rajoitettu.
Impact Whey Protein on saatu suodatus menetelmällä.
Myproteiini etsii aktiivisesti GMO-vapoita tuotteita ja raaka-aineita.
Alkoholia ei lisätä suoraan raaka-aineeksi mihinkään tuotteeseemme, mutta kuitenkin jotkut aromit ja värit perustuvat alkoholivalmisteisiin, joka kuitenkin sallii tuotteiden edelleen käytön alkoholittomiin ruokavalioihin. Jos tarvitset lisätietoja ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme tilisi kautta. Me autamme sinua mielellämme.
Tällä hetkellä mitään tuotteistamme ei voida luokitella Kosheriksi. Kasvisvalikoimamme on Halal.
BCAA:t valmistetaan eri lähteistä riippuen ruokavalion sopivuudesta ja ainesosista. Vegaaniset BCAA: t ovat peräisin fermentoituneista hiilihydraateista (kuten maissista), mutta ei-vegaaniset BCAA:t ovat saatavissa synteettisessä ja ei-synteettisessä muodossa. Ei-synteettiset valmistetaan luonnollisesti korkeista BCAA-lähteistä kuten eläinten höyhenistä.
Tuotteemme sisältävät gelatiinia joko naudanlihan (bovine) tai sianlihan (porcine) lähteistä. Kasvis gelatiinivaihtoehtoja käytetään mahdollisuuksien mukaan. Nämä tiedot on selkeästi mainittu ainesosa luettelossa tuotesivuilla ja tuotepakkauksissa.
Tällä hetkellä tietoa ei ole saatavilla tuotteissamme.